Vilken morgon och vakna till uffffff !!!



kallt, kallt, kallt. Vaknade precis kunde faktiskt inte sova mer, vaknade för jag trodde mitt fönster var på väg att gå sönder, de är värsta ovädret ute de blåser riktigt mycket, vill knappt gå upp ur sängen hade helst velat ligga kvar en stund till men de går ju inte för jag och mamma ska iväg på kalas hos min lilla prinsessa leyah som fyller 3år på tisdag men kalaset är idag. Men nu ska ner och äta en mumsig frukost och sen hoppa in i duschen.
Vi ses om en stund

Jawi =)




Kommentarer
Postat av: Marcela

Ja, så ät och ta dig hit till din sessa som kommer bli så glad idag av att se er alla här ;)

stolt mamma

2009-10-04 @ 12:11:09
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0