Godmorgon!!


Go morgon mina läsare!!

Vaknade för en stund sedan, gick upp klädde på mig o åkte snabbt in till stan o köpte en mobb o hink, fick sitta med den i bussen, alla visste vad jag skulle göra....hem o städa hahahha, Men först måste jag till tandläkaren 10.45. Uffff jag gillar inte gå dit, Har haft sån skräck för de sen jag var liten o har de fortfarande, Men jag måste dit för jag har värsta tandvärken idag. Hoppas de kan fixa problemet så jag slipper denna fruktansvärda smärtan, Men nu ska ja dra mig ditåt.

Tingeling på er så länge :)






JAWI

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Besök gärna min blogg och lämna en kommentar :) Vill du följa varandra via bloglovin?

2009-10-19 @ 12:10:42
URL: http://metrobloggen.se/killmee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0