Kommer ni ihåg Geri Halliwell från Spice girl?!

Så här såg hon ut igår!



Geri och hennes aristokratiska pojkvän Henry Beckwith






Hade varit o ätit middag på Gordon Ramsays
restaurant Claridges.
Geri gick dit med en helt genomskinlig klänning. Vad tänkte hon på egentligen när hon tog fram den ur garderoben? Okej att ha den hemma och visa upp sig för sin man men INTE på en restaurange HEMSKT!




KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER OM DE....




1. SEXIGT

2. PORRIGT

3. SNYGGT

4. HEMSKT




KRAM JAWI

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin blogg,,,ser att du e ny,,, så go,,go girl

2009-10-10 @ 19:55:26
Postat av: Sofia

En riktig Geri klännign! Mer en så kan jag inte säga om den. Men jag skulle aldrig ha på mig den själv. Men hon var min favorit i Spice Girls!

2009-10-11 @ 14:17:24
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0