Nadya Suleman!



Har ni hört historien om denna kvinna?


Hon är 33 år gammal o har 14 barn sammanlagt. Nadya skapade en folkstorm världen över när det blev känt att hon låtit sig insemineras med sex ägg. Två ägg delade sig och resulterade i tvillingar. Detta gjorde hon trots att hon redan hade sex barn från tidigare IVF behandlingar och dessutom var ensamstående och levde på socialbidrag. Man skulle ju kunna tro att en kvinna som skaffat 14 barn, är en kvinna som älskar barn och lever för sina barn, men det verkar inte vara hennes fokus. Hon verkar inte bry sig värst om barnen i sig, utan mest själva producerandet av barn och uppmärksamheten. Helt skadat tycker jag så gör man väl ändå inte...








Nadya gravid med åttlingarn
a





Här e dom!!




jag tror knappast att hon kommer kunna ge varje barn den tid dom behöver o kärlek. Speciellt när hon är ensam om att uppfostra dom
.

Lämna gärna en kommentar
om vad ni tycker om henne.



Jawi

Kommentarer
Postat av: Marcela

vet inte, när kan du?

jag kan hela dagen, vad tycker du?? inte så sent bara.

och ja denna kvinnan är skadad.

finner inga ord, undrar bara hur knäpp hon måste ha vart om nätterna hehehe

2009-10-12 @ 22:01:56
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: Marcela

vet ej har du några förslag??

vi kan annars ta det imån, kom efter våra bästa år så väntar jag på dig =)

2009-10-12 @ 22:32:46
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0