Dagens skämt!!





DEN OTROGNE ÄRTAN

Mannen hittar en liten påse med tre torra ärtor och 50 kronor i fruns gömmor. Vad är det här? frågar han. Varje gång jag har bedragit dig har jag lagt en torr ärta i påsen, säger hon. Tre gånger, nåja det är väl inte så mycket på 15 år. Nja, svarar hon. Ärtorna tar sån plats så när det blev för mycket sålde jag dem för en tia kilot...


SOUVENIR


Frun ville ta med en skunk från Canada, men mannen var skeptisk. Du får aldrig in den i landet. Jo jag gömmer den i trosorna. Men stanken då? Tja dör den så dör den...


SMS-KULIGHETER


Statistik om kroppen:
* Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.
* Människans hårstrå kan hålla 3 kilo vikt.
* Längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3.
* Lårbenet är lika hårt som cement.
* Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens.
* Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen.
* Kvinnor har redan läst färdigt detta sms. Männen tittar fortfarande på sin tumme
.


HUR MAN FÅR POLISEN ATT KOMMA NÄR MAN BEHÖVER DOM



George Phillips från Meridian, Mississippi skulle gå och lägga sig på övervåningen när hans fru sa till honom att han hade lämnat ljuset på i garaget, vilket hon kunde se från sovrumsfönstret.

George öppnade bakdörren för att släcka ljuset men han såg att det var människor i garaget som stal hans grejer.

Han ringde polisen som frågade om någon hade gått in i huset. Han sa nej.

Polisen sade då att alla polisbilarna var upptagna och rådde honom att låsa alla dörrarna så skulle de skicka en bil när någon blev ledig. Georg sade okey och lade på telefonen samt räknade till trettio. Sedan ringde han polisen igen.

- Hej, jag ringde alldeles nyss för att det var folk som stal saker ur mitt garage. Nu behöver ni inte komma för jag sköt dom nyss, varefter han lade på telefonen.

Inom några minuter kom sex polisbilar, ett SWAT-team, en helikopter, en brandbil samt två ambulanser. De grep tjuvarna på bar gärning.

En av polismännen sade till George:
- Jag tyckte du sade att du hade skjutit dem!
George svarade:
- Jag tyckte du sa att det inte fanns några lediga bilar...











Kommentera vad ni tycker
:)


Jawi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0