Mammis lilla surprise



SÅ DÄR JAA!!


Nu har har jag olja färdigt staketen runt om huset, Plus oljat hennes trädgårds möbler, Awwww vad snäll o gullig jawiiii e mot sin mammi KLART gör allt för henne .Well well De tog ju som sagt sin lilla tid men nu e de klar fint blev de. Mammi har inte kommit hem ännu så de blir en Perfekt liten överraskning åt henne *hihi* Jag älskar ju som sagt överraska människor. Man vet ju aldrig var man har lilla JAWI
Muhaahhaa.



Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen. Sen slänga på mig något snabbt o springa mot bussen mot stan. Ska hämta mina syskonbarn på dagis o sen iväg till håkanssons för o hitta ett par nya skor..
Nu e de iallafall bråttom 16.00 ska jag vara på dagiset.




Ha en fortsatt trevlig dag allihop



JAWI





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0