Få redan på vad jag tycker om just dig!



Verkligen inte gillar, killar: JUNGFRUN (Falsk på alla möjliga sätt och vis)   tjejer:
SKORPIONEN (kan inte sätta sig in i andras situationer, egoisstisk, blir arg om den inte får som den vill, falsk men inte alla de finns undantag *BLINK*)

FISKARNA (har skit roligt tillsammans och har mycket att prata om men verkligen ingen man kan lita på på något sätt, du vet vem du är känn dig träffad ;)

STENBOCKEN: Underhållande men elak och falsk

vill du veta mer om vad jag tycker om dig, eller vill du veta mer om dig själv eller har du några frågor eller vad som helst så kommentera så svarar jag :) det jag skrev stämmer på de flesta men det finns undantag på ett antal personer! o då menr jag bara på 2- 3 st pusss ;)



FISKARNA: (roliga, sällskapliga, men för negativa och dåligt självförtroende)

OXEN (skapar oftast en trygg framtid, Smart men falska och fööör envisa)  

KRÄFTAN (snälla, kommer bra överens med mig, mycket att prata om, sociala, för svartsjuka och snåla.

STENBOCKEN Gillar dom men kan vara elaka o älskar att härska  Tjejer:  

OXEN: Mysigt tillsammans, mycket att prata om, snälla men falska på olika sätt)

KFRÄFTAN (ligger mellan sådär och gillar snälla, förstående, hjälpsamma, ställer upp men drar sig tillbaka och lever i sin egna värld, men är en av de bästa)

JUNGFRUN snälla, ställer upp, men såfort den tar åt sig av något du gjort så fuckar den dig)


TVILLING: Charmiga, generösa, smarta, jobbar bra på jobbet men för självkära och playiga men om de gillar en tjej så e dom underbara mot henne, hjälpsamma, för svartsjuka.

SKORPIONEN (är du en bra o ren tjej så är han den bästa killen)

LEJON: Har skit rooligt tillsammans, älskar lejonet,  generös, rolig, charmig ändrar aldrig åsikt.

SKYTTEN (roliga, kommer bra överens, har roligt tillsammans men sviker dig för motsatta könet.) 

VATTUMANNEN (kan lita på, sociala, snälla, sällskapliga men egoisstiska)

Tjejer: TVILLING (snälla, underhållande, har roligt med de som fan, men blir alltid konflikter mellan oss.
 
SKYTTEN (Har riktigt roligt med skytten, kan hända precis vad som helst, roliga, sköna men falska tyvärr.)

LEJONET: Har roligast med lejonet, älskar lejonet på skit många sätt, generösa, roliga, charmiga, utmärker sig lätt men kan hugga en i ryggen för en kille, makt eller pengar.  

VÅGEN (Underbara, rättvisa, charmiga, allt positivt MEN känner att dom är lite mesiga, dom blir en svans om dom gillar en. VÄDUREN roliga, snälla, godhjärtade, BÄST :D men jag genomskådar deras lögner så enkelt!! så inte smartare än mig tyvärr!


tjejer: VÅGEN älskar vågen på alla möjliga sätt och vis bara att den inte kan erkänna när den har fel. VATTUMANNEN (älskvärd, snäll, underhållande, generös, äkta vän men tror alltid att den har rätt)  VÄDUREN ligger mitt emellan gillar och super gillar, kommer skit bra överens, har roligt, saker att prata om, snälla, goa men går mig på nerverna ibland.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0