killar som lyfter sina händer mot kvinnor!


Hur fan kan en kille slå en tjej, hur fan kan man slå någon som är svagare än sig själv.

Det fulaste jag vet det är när en kille slår en tjej, jag fattar inte ens hur man kan höja sin hand mot en tjej, det är det svagaste och mesigaste som finns. killen sjunker i mina ögon DIREKT.

OKEJ det finns ETT undantag och det är om killen inte har gjort någonting och tjejen kommer och säger knulla din mamma eller din horunge eller något annat, det där är ju respektlöst som fan om hon inte har någon anledning och försöker spela över, då förtjänar hon en örfil men inte mer än så.

Annars för att tjejen har dissat killen eller om han sagt något till henne och hon säger något tillbaka eller i ett förhållande finns viss som misshandlar sina flickvänner eller fruar, det är det äckligaste som finns.


I MINA ÖGON ÄR NI INGA MÄN.

 

JAWI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0