Svenska tjejer vs blatte tjejer

De går in i duschen, går ut och låter kära håret, SJÄLVTORKA. resultatet är självklart: lent, mjukt och självfallande (lockigt eller rakt).
OM de ska platta, tar det max tio min!
VI,går in i duschen, går ut och låter kära håret, SJÄLVTORKA. resultatet är självklart: FrIzZzZZ och kaos! självfallande?! i don`t think so!
och speciellt de (JAG) som har lockigt hår...........inga ord!
OM vi ska platta tar det MINST 30-60 min. Och här tror man att vår fördel är att vi har tjockare hår. ok, det har vi. MEN eftersom vi plattar det för att se en anining normala ut till skillnad från svenskarna, så sliter det på håret och resultatet i slutändan är ändå tunt och torrt. så hur vi än vill ha det så FUNKAR DET INTE!!!!.

hårinpackningen är min nya Best friend . samt hårkurer och leave.in balsam. får se hur länge mitt löfte hölls.

JAWI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0