Aldrig mer Gina tricot


Hej bloggen
!

Känner jag måste skriva av mig lite av vad som hänt idag.
Jag förstår mig inte på människor som kan shoppa därifrån. Okej ett plagg men en HEL GARDEROB ?!!!

Idag innan min bror kom me mina söta prinsessor, tänkte jag på ge (GINA TRICOT) ännu en chans. Jag går in o kläderna är självklart utslängda på golv o kassor. folk står o köar i evigheter. Och låt mig inte gå in på kvaliten på kläderna! Självklart sämsta, sämsta kvaliten. Man hitta 500 knappar som gått vilse i butiken.....

Sen blir man ju ännu mer arg när man går in o upptäcker att hälften av ens kläder som man har köpt på finare ställen är identiska hos gina med billigare priser! Sen så går hela staden med deras kläder. Förstår INTE. Okej att de har billiga priser men deras kläder är inte värda 1 KORNA o har den sämsta kvaliten ...

men jag gick in för att köpa Thights. När jag kom hem o skulle testa de visade sig att de var strumpbyxor. Som hittat, Aldrig, Aldrig, Aldrig, Aldrig, Aldrig, mer GINA...



JAWI

....(¯`v´¯)
..... ·.¸.·´
...¸.·´
.. (
☻/
/▌
/ \



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0