5e September 2010

Hej bloggen!!

Vet det det var ett tag sen jag skrev här sist. Har haft en hel del o göra *hihi* Här lämnat tråkiga sverige o befinner mig just nu på besök i london hos min bror.

Här finns en hel del o göra måste jag säga var än man går hittar man riktigt snygga saker. Har handlat en hel del men de jag är blev mest kär i e min hängsle kjol som är riktigt grym köpte den i förregår dyr var den men värt vart ända öre :P....Sen Idag köpte jag en ny svart siden klänning med guldig blixslås på sidan samt ett par sammet skor med guldig blixlåst på främre delen av skorna sååå himla snygga visar bilder på allt senare när jag får tid :)

Har varit i Brixton värsta gettot Hahahahhaa det var verkligen en upplevelse o gå förbi där, vart än man gick hörde man bara regge musik o såg en massa höga folk *lol* fick verkligen hålla hårt i väskan för det finns en hel del ficktjuvar här i london så man måste vara extra försiktig. i brixton fanns där även en stor marknaden med rastafari saker o billiga kläder men de var inget för mig, men en upplevelse.


Igår var jag även och såg på big ben klockan :D som är köäänd över hela världen. För er som inte vet vad det är så är det denna klockan här nedanför på bild :)




Har även varit och sett ett av Drottning Elizabeths slott samt parlamentet
här nedanför.






Har en hel del kvar o se. Men imorgon är de en ny dag för nya äventyr o vem vet kanske mer shopping *gäsp*
ska lägga mig o nanna sött på kudden nu klockan är snart 00.00 här o jag e trött. Ska upp tidigt o fasta....
Ses imorgon om jag har tid över tingeling så länge :)





JAWI




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0