23e APRIL 2011


God morgon bloggen!


Vaknade för en stund sen har sovit riktigt skönt i natt :D Sov som en björn fick jag höra hahaha (MY BAD). Men men just nu sitter jag o kollar på OPRAH SHOW, Tänkte jag kunde väl passa på o skriva ett par rader här mellan reklamen.....



Jag tänker en hel del på min framtid.

Jag hoppas att en en vacker dag kommer jag ha de jag önskar mig i mitt liv. Att jag själv har kämpat o uppnått en nivå där jag vill vara o att jag gör min mamma lycklig. Vi människor blir aldrig nöjda, tjänar man bra i lön vill man alltid bara ha mer, blir man FÖR bortskämd så påverkar det till sist din personlighet, och du börjar se ner på folk runt omkring dig som inte har det lika bra som du & ser dom som smuts...


Man lever bara en gång här i detta liv vi är här endast på test, du gör dina misstag & lär dig även av dom, det är bara upp till dig om du vill att de ska ske en förändring eller INTE.  Håll huvudet högt upp & tacka din skapare (ALLAH) för vad du har. De finns folk som har det betydligt mycket värre än du själv ;)









JAWI






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0